fbpx

Ehitame üles oma kliendibaasi

1)Köida tähelepanu!

Enamik sotsiaalmeedias viibijatest ei otsi mitte kindlat toodet ega teenust vaid meelelahutust! Selleks, et pilk Teie postitusel peatuks, peab see massist eristuma! Sõnum seejuures olgu lihtne, mis kõnetaks just neid, kes Teie asjast kasu võiks saada.

2) Paku väärtust

Kui oleme tekitanud tähelepanu, peaksime lähenema loominguliselt, et omavahelist usaldust veelgi enam kasvatada. Konkurentsitihedas keskkonnas ei piisa sellest, et saadame läbi Facebooki oma kliendi otse kodulehele või e-poodi surfama…see peab olema midagi enamat – fookus mingile konkreetsele asjale.

Antud näite puhul loodi reklaam kinnisvaraomanikele, mis kõnetaks just neid, kes plaanivad kodu müüa või sellega juba tegelevad. Tänu taoliste kampaaniate loomisele ongi võimalik kasvatada oma sihtgruppi: E-mail listi.

Tänu sisestatud e-mailide arvule saame kiiret tagasisidet, kas lahendame õiget probleemi, kasvatades samal ajal potentsiaalset kliendibaasi.

(Tegemist on näidisega)

3)Kliendiotsing (alustame vähem kui 10 euroga)

E-mail listi üles ehitamine pole sõltuvalt teenusest või tootest niivõrd esmatähtis, kuid tähtis on, et mingisugune turunduskanal oleks töös igal ajal – vastasel korral lihtsalt äri ei kasva.

Kuna Facebooki reklaamihalduskeskkond pakub väga palju erinevaid võimalusi, siis vajame strateegiat, et iga kulutatud summa oleks kasutatud otstarbekalt – reklaami õnnestumise kohta annab tagasisidet “Cost per Result” veerg: Mida rohkem klikke ja väiksem kliki hind kulutatud summa kohta, seda tõhusamalt kampaania toimis.

Konkreetse reklaami puhul oli eesmärk e-mail aadressite kogumine ning koguklikkijatest sisestas anded 1/10.

Paratamatult ei ole kõik huvilised teenuse või toote ostmiseks valmis täna, kuid võivad seda vajada homme.
Saame sellele kaasa aidata, kui saadame edaspidi reklaame sellele samale sihtgrupile üha uuesti ning peame end sellega meeles.

Kui soovid õppida, kuidas ise Facebooki reklaamihalduskeskkonnas efektiivselt reklaame seadistada, siis telli kursus, mis on esimestele hinnaga 9,99€