fbpx

Kuidas sotsiaalmeedia abil klientideni jõuda?

Kolm tähtsat sammu

Sihtgrupi kõnetamine

Sotsiaalmeedia reklaame luues on oluline panna rõhku sõnumile, 
mis oleks suunatud just Teie potentsiaalsetele klientidele – selle abil
filtreeritakse välja need, kes kõige tõenäolisemalt Teie tootest
või teenusest huvitatud võiksid olla.

Usalduse loomine

Reklaami eesmärk on müüa KLIKKI! Madalaima klikihinna saavutamine
annab tagasisidet reklaami õnnestumisest – köideti piisavalt tähelepanu. Huviline
suunatakse edasi niiöelda maandumislehele, et panna Teda tegema teatud toiming.

Väärtuse pakkumine

Maandumislehel keskendutakse ühele kindlale tootele või teenusele –
jagatakse näiteks teavet, mis huvilist harib või aitab Tal leida
mõnele küsimusele vastuse/langetada kergemini otsus.
Teabe saamiseks annab huviline üldjuhul vastu enda e-maili, et saaksime
hakata personaalsemalt edasi suhtlema – eesmärgiga jõuda tehinguni.

näidis

Loome tasulise reklaamihalduri abil postituse, mis kõnetaks neid,
kes järgneva toote kohta
kõige tõenäolisemalt huvi võiksid tunda:

Ka umbes 18 euroga on võimalik jõuda enam kui 5000 inimeseni ning saavutada enam kui 300 kvaliteetset klikki.


Näidake reklaame just nendes piirkondades, kus Te oma kliente teenindada sooviksite

Reklaami õnnestumisest annab tagasisidet madalaim klikihind ehk reklaam on saanud piisavalt tähelepanu:

Kampaanialehe näidis – minimalistlik ning suunatud vaid ühele kindlale tootele/tegevusele.
Antud lehekülje eesmärk on koguda e-mail aadresse, et suhelda edaspidi personaalsemalt.
Kõikidele lehekülje külastajatele saame edaspidi “Pixli” abil reklaame üha uuesti näidata.

KKK

Korduma kippuvad küsimused
Esmalt – internetimaastik on pakkumiste ülekülluses, mis kutsuvad otsekohe ostma ning see on koht, kus turunduseelarvet raisatakse! Nagu traditsioonilise müügi puhul, siis tuleb ka turunduses esmalt luua usaldus ning jagada väärtust, mis aitab kliendil ostuotsust kergemini langetada.
Turundus ei ole muud kui müük läbi süsteemi
Sotsiaalmeedia reklaamid saab luua vähem kui 5€-ga päevas – Käivitame mitu erinevat, vaatame millised neist toimivad ning keskendume edaspidi reklaamidele, mis kõige enam tulemusi/klikke toovad. Toimivate reklaamide eelarvet saab järk-järgult suurendada. Igakuine eelarve suurus on täiesti Teie valida.
On täiesti ootuspärane, et üle 90% huvilistest toimingut otsekohe ei teosta (eriti, kui on tegemist kallima teenuse/tootega), kuid pole välistatud, et seda ei tehta tulevikus. Seetõttu kasutame taasturundust, et reklaame klikkijatele korduvalt näidata või saata vastavasisulisi uudiskirju, kui on juba olemas ka nende e-mail aadress.
Ettevõtjate igapäevane eesmärk on uued kliendid-müügikäibe kasvatamine.
Ebakindlatel aegadel, kui konkurendid kulusid kokku tõmbavad, tasuks enda nähtavust võimendada ning turgu domineerida. Turunduse abil kasvab ka bränditeadlikkus.
Kui keegi Teist ei tea, jätate kliendi tõenäoliselt konkurendile.

Kuidas edasi?

Omandage sotsiaalmeedia turunduse põhitõed ning teostage soovi korral kõik iseseisvalt:

või andke enda ettevõttest teada, tutvume Teie
tegemistega ja näitame tulemuspõhist
turunduslahendust

Loading