Kuidas 2023 aastal uute klientideni jõuda?

Miks teekond kliendini on üha kulukam?

Asi on algoritmis

Sotsiaalmeedia platvormid on info levikut uudistevoos piiranud eesmärgiga, et ettevõtted aina enam oma reklaamieelarvet suurendaksid.

Soovitud sihtgrupini jõudmine on keerulisem – algoritm suunab kasutajale eelkõige infot, mis on seotud tema eelistatud sisuga.
Ehk oled juba isegi märganud, et uusi jälgijaid jääb vähemaks.
Algselt Facebook, siis Instagram, nüüd sama suund ka näiteks TikTokis. 

See aga ei tähenda, et asi oleks lootusetu – vanad lahendused lihtsalt ei toimi 🙂

Võta olemasolevatest tööriistadest maksimum

Mõnikord on lihtsam, kui keegi erapooletu Sinu ettevõtmisele
pilgu peale viskab. Leiame kindlasti mõne meetodi, mida oled
alahinnanud või mida saame võimendada.

1. PLAAN

Loome strateegia, mis sobiks just Sinu valdkonnale - Meil on ideid, mis töötavad

2. SISU

Võimalusel kasutame eelkõige videoturundust, et Sinu sihtgruppi paremini kõnetada

3. LEVIK

Muudame veebilehe nähtavaks 💫

4. TULEMUS

Kas saavutasime edu?
Vaatame üle müügitulemused. 

Turundusaudit

Meie lahendus ei sobi kõigile, seega valime ettevõtted,
kelle müügitulemusi kõige tõenäolisemalt saame mõjutada.

Anna meile palun ülevaade, et saaksime anda esmalt tagasisidet

Anna meile palun lühiülevaade oma praegustest turundustegevusest: Näide: Milliseid turunduskanaleid kasutate? Kui suur on igakuine turunduseelarve? Kas on olemas e-mail list? Kui tihti on sooduskampaaniad? Milline meetod on seni kõige paremini toiminud?